2022-2023 оқу жылының оқу-тәрбие жұмысына сараптама » Азат негізгі орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Азат негізгі орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2022-2023 оқу жылының оқу-тәрбие жұмысына сараптама
03
июль
2023

2022-2023 оқу жылының оқу-тәрбие жұмысына сараптама

Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Азат негізгі орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2022-2023 оқу жылының оқу-тәрбие жұмысына сараптама

Мақсаты:2022-2023 оқу жылындағы мектептің оқу-тәрбие жұмысының қорытындысын шығару;

Пәндер бойынша сапаның қалыптасу деңгейін анықтау;

Педагогтардың кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға белсенді қатысуын ашу;

Оқу іс-әрекеттерінің бағыттары:ұжым«Заман талабына сай оқыту мен тәрбиелеудің формалары мен әдістерін жетілдіру» мәселесі бойынша жұмысты жалғастырды

Мектептің мақсаты:Функционалдық білімі бар заманауи шығармашылық бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруда жоғары тиімді педагогикалық қызметті қамтамасыз ететін кешенді шаралар құру

2022-2023 оқу жылының тапсырмалары мен міндеттері:

1.Білім берудің барлық деңгейінде білім сапасын арттыру;

2.Мотивациясы жоғары және төмен оқушылармен жұмыс жүйесін жетілдіру;

3.Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігінің өсуін қамтамасыз ететін әдістемелік қызметті жетілдіру;

4.Бағдарламалық іс-тәжірибелерді қамтамасыз ете отырып,тарату

Білім сапасының мониторингі 2022-2023 оқу жылы

Білім берудің статистикалық талдауы

Оқушылар саны

Барлық оқушылар

1-4 сынып

5-9 сынып

1 тоқсан

422

202

220

2 тоқсан

425

204

221

3 тоқсан

420

202

218

4 тоқсан

420

202

218

Үйден оқыту:

1.Рахмединов Дамир 9В көмекші бағдарламамен

2.Ахунов Алияр 3Вкөмекші бағдарламамен

3.Асқарұлы Эльдияр   жалпы оқу бағдарламасымен

4.Асқарқызы Еркеназ  жалпы оқу бағдарламасымен 


Білім сапасы мен оқу үлгерімінің динамикасы

 


 

1-4 сыныптарда өте жақсыға– 38  (3 тоқсан-35)  екпінділер – 60(3 тоқсан-66),сапа-63%(3тоқсан-65%) айырмашылығы-2%

5 - 9 сыныптар  өте жақсыға – 36  (3 тоқсан-34 ) екпінділер– 95 (3 тоқсан-97),сапа-60- %. (3 тоқсан 60%)

Мектеп бойынша – 74 үздік, 155 екпінді

Мектеп бойынша білім сапасы – 61% (3 тоқсан-62%),айырмашылық -1%, үлгерім – 100% 









Сыныптар бойынша білім сапасы:

Сынып

Оқушы саны


               Үздік

                      Екпінді

Сапа

1 т %

Сапа

2 т %

Сапа

3 т %

Сапа

4 т %

Сапа

Жыл%


     4т

1 т

2 т

3 т

4 т

Жылд.

1 т

2 т

3 т

4 т

Жылд.


1

1 «А»

11

11

















2

1 «Б»

16

17

















3

1 «В»

20

20

















4

 2 «А»

11

11

4

4

4

4

3

3

3

3

3

63

63

63

63

63


5

2 «Б»

17

17

2

4

5

5

8

7

7

5

5

58

61

61

58

58


6

2 «В»

19

18

2

2

2

2

8

9

9

9

9

52

61

61

61

61


7

3 «А»

10

11

4

4

4

4

2

3

4

4

4

60

63

72

72

72


8

 3 «Б»

15

15

4

4

4

4

5

6

6

6

6

60

66

66

66

66


9

3 «В»

15

15

2

3

3

3

3

6

5

5

5

5

57

57

57

57

57


10

3 «Г»

15

15

6

6

4

5

5

4

4

6

5

5

66

66

66

66

66


11

4«А»

8

9

4

4

4

4

2

2

2

2

2

75

75

75

66

66


12

4 «Б»

14

13

-

-

-

-

8

8

8

8

8

64

61

61

61

61


13

4 «В»

16

16

3

3

3

3

7

9

9

7

7

62

75

75

62

62


14

4 «Г»

16

14

3

3

4

4

7

6

7

6

6

62

62

71

71

71


1-4 классы 

   202

34

38

35

38

38

60

62

66

60

60

61

64

65

63

63


15

 5 «А»

10

10

-

1

1

1

1

5

4

4

4

4

50

50

50

50

50


16

5 «Б»

15

15

3

3

3

3

3

7

7

7

7

7

66

66

66

67

67


17

5 «В»

15

14

1

1

-

1

1

7

7

8

7

7

53

57

57

57

57


18

А»

8

8

3

3

3

3

3

3

3

4

4

4

75

75

87

87

87


19

6 «Б»

14

14

3

3

3

3

3

6

5

5

5

5

64

57

57

57

64


20

6 «В»

15

15

1

2

2

2

2

7

6

6

6

6

53

53

53

53

53


21

6 «Г»

14

14

2

2

2

2

2

6

6

6

3

7

57

57

57

50

64


22

7 «А»

8

7

2

3

3

3

3

4

3

2

2

2

75

66

71

71

71


23

7 «Б»

18

18

3

3

2

3

3

7

7

8

7

7

55

55

55

55

55


24

 7 «В»

17

16

3

3

3

3

3

6

6

6

6

6

53

52

56

56

56


25

8 «А»

6

6

1

2

2

2

2

2

1

1

2

2

50

50

50

66

66


26

8 «Б»

16

17

   2

2

2

2

2

8

8

9

9

9

62

62

64

64

64


27

 8 «В»

14

15

-

2

-

-

-

8

6

8

8

8

57

53

53

53

53


28

9 «А»

14

14

2

3

3

3

3

7

6

7

7

7

64

64

71

71

71


29

9 «Б»

19

18

4

4

4

4

4

8

8

8

8

8

63

63

66

66

66


30

9«В»

17

17

1

1

1

1

1

8

8

8

8

8

56

56

56

56

56


5-9 сыныптар

   218

31

38

34

36

36

99

91

97

93

96

59%

58%

 60%

60%

  60%


Барлығы

30 сынып

420

420

65

76

69

74

74

159

153

163

153

    156

     59%

60%

62%

61%

61%

















































2022-2023 оқу жылының сыныптар бойынша білім сапасының мониторингі

        1-4 сыныптар

 


Бастауыш сыныптар бойынша білім сапасы- 63 %


      5-9 сыныптар


 


 


5-9 сыныптар аралығында білім сапасы-60%


2022-2023 оқу жылындағы сыныпаралық білім сапасының көрсеткіші:

Сынып

І ж.ж 

Бала саны

Сапа

ІІ ж.ж 

                    Бала саны

Сапа

1

47

-

48

-

2

2

47

61%

46

60%

3

3

55

63%

56

65%

4

4

54

65%

52

65%

Барлығы 1-4 сынып

203

63%

202

63%

5

5

40

57%

39

58%

6

6

51

60%

51

67%

7

7

43

57%

41

60%

8

8

36

55%

38

61%

9

9

50

61%

49

64%

Барлығы 5-9 сынып

220

58%

218

60%

Барлығы

423

59%

420

61%


Пән бойынша 2-9 сынып оқушыларының білім сапасының көрсеткіші:

2 А сынып жетекшісі Оңласынова Д.М

 

«Сапа» -63%

«Үлгерім» -100%.






2 «Б» Сынып жетекшісі

 Саметова З.Т 


 

Понижение на 3% в связи с тем,  что выбыла  Букашева Аима.

Ниязова Г.И.. 2 «В»


 

Есть повышение по лит.чтению на 6%, понижение по математике на 6 %. Но качество за

 4 четверть и год -61%, осталось прежним.



3 А сынып жетекшісі Сатымбай А.Б.

 

3 Б сынып жетекшісі  Хамитова А.А.

 

По итогам 4 четверти и годовых оценок качество - 66%



3В сынып жетекшісі Касымова Г.С

 


Качество за 4 четверть и год осталось таким же-57%

3Г сынып жетекшісі Касымова Г.С


 

Качество осталось прежним 66%




4 А сынып жетекшісі Иманова А.К


 


4А сыныбында жаңадан келген Дүйсен Ерназардың бағасы «3» болғандықтан

-9%-ға төмендеді.









4Б сынып жетекшісі Исмякова З.Б. 


 



Качество на конец года не изменилось - 61 %


4 В сынып жетекшісі Кольцова Л.Н


             

По итогам 4 четверти и года качество в классе понизилось на 13%. Понижение видим по русскому языку. Качество -62%



4 Г сынып жетекшісі Кольцова Л.Н





 


Качество на конец года осталось прежним-71 %.

5А сынып жетекшісі Улдақанова Т.Р


 



5Б сынып жетекшісі Курбанова Ж.А

 

В 5 Б классе качество знаний по предметам в сравнении с 3 четвертью осталось без изменений


5 В сынып жетекшісі Кахаров И.Т

 



6А сынып жетекшісі Сидикова Р.А


 

                                                                                                             



6 Б сынып жетекшісі Якубова Н.С

 

Изменения в 6Б классе между 4 четвертью  и итоговой оценкой из-за Таипова Т. В 4 чт оценка 3, итоговая 4 



6В сынып жетекшісі Тохтанова Р.М

 

6 Г сынып жетекшісі Юсупова А.Т.

 


7 А сынып жетекшісі Ибраимова А.А

 


7 Б сынып жетекшісі Исмаилова Р.А

 


7 В сынып жетекшісі Курбанова Р.В

 



8А сынып жетекшісі Жумагалиева Э.Г


 

8 Б сынып жетекшісі Сабирова Ж.К

 

4 четверть прибыл Аскарулы Эльдияр «4»



8В сынып жетекшісі Курбанов А.С


 

9 Б сынып жетекшісі Кахарова Н.А.

 





9 Всынып жетекшісі Худайкулова М.Л

 

Выбыл 1 ученик Нуржанов Султанбек






Пән бойынша 2-4 сыныптардың білім сапасының көрсеткіші

2-4 сынып

(Оқыту тілі қазақша)

 



2-4 сынып

(Оқыту тілі орысша)

 


5-9 сыныптарың пән бойынша білім сапасының көрсеткіші

Орыс тілі пәні бойынша білім сапасы 62%                                                                                       

 

Ағылшын тілі пәні бойынша білім сапасы 66%

 

Қазақ тілі пәні бойынша білім сапасы

 


5-9 сыныптардың математика,геометрия,физика,информатика пәндерінің білім сапасы

 

   Білім сапасы:                Алгебра  67%                          Геометрия – 70%                               Физика – 63%                              Информатика– 91%


5-9 сыныптардың жаратылыстану,география,тарих,химия және биология пәндерінің білім сапасы

 


Білім сапасы: Жаратылыстану 67%          Географии – 67%  Химия – 63%

Биология – 69%                     Қазақстан тарихы–  66%    Дүниежүзі тарихы-  69%


Пән бойынша білім сапасының диаграммасы

 

 

Берілген мониторинг бойынша қазақ сыныптарындағы пән бойынша білім сапасы71%,орыс сыныптарындағы пән бойынша білім сапасы 64%.Айырмашылығы -7%.

Қорытынды:

Біріншіден, бұл қазақ тілінде оқытатын сыныптарда 7-ден 12 оқушыға дейін жинақталуымен түсіндіріледі; екіншіден, кіші буыннан негізгі буынға өту кезіндегі балалардың физиологиялық-психологиялық ерекшеліктері, білім деңгейі төмен оқушылардағы ынтасының әлсіздігі.Барлық сыныптарда – сыныпты басқаруда және білім сапасында проблемалардың болуы ( мұғалімдердің инновациялық технологияларды пайдалануға дайындығының аздығы), пән мұғалімінің ынтасы төмен оқушылармен жеке жұмысы және сараланған жұмысының әлсіздігінен,мотивациясы жоғары балалармен жұмыстың баяулығынан көруге болады.Білім берудің барлық деңгейіндегі бағдарламалар бірізді, спиральдық сипатқа ие және оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар арқылы оқу материалын байыту стратегиясына негізделген. Шешу жолдары: пән мұғалімдерінің сабаққа әдістемелік дайындығын күшейту, түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану, ынталары нашар оқушылардағы олқылықтарды жою жұмыстарын жалғастыру.






SWOT – сараптама 2022-2023 оқу жылы 

S (Strengths- Күшті жақтары

   W(Weaknesses) Әлсіз жақтары

-педагог қызметкерлердің тұрақтылығы  

-критериалды бағалау жүйесі

-сабақтарда қалыптастырушы бағалау жүйесі



-Математика,орыс тілі пәндеріне мұғалімдердің қажеттілігі

-авторлық бағдарламалар,зерттеушілік-жобалық жұмыстар

-мұғалімдердің өзін-өзі дамытуға мотивациясының жеткіліксіз деңгейі

-Оқу кабинеттерінің өз деңгейінде жабдықталмауы



O (OpportunitiesМүмкіндіктер

T (ThreatsҚауіптер

- оқыту сапасын арттыру;

 - мұғалімдердің әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға қатысуы;

- Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру;



- Оқушылардың оқуға деген ынтасының төмендеуі.

-оқыту тілі қазақ тіліндегі сыныптардағы оқушы санының аздығы


Ғылыми-әдістемелік жұмыстың мақсаты: 

Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру; Ассоциация   жұмысын жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту.

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері:

  1. Білім беру стандарттарының ғылыми-әдістемелігін   қамтамасыз ету; 

Білім  беру қызметінің сапасы мен олардың тиімділігін, мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін,  эрудициясы мен құзыреттілігін үнемі жақсарту;

  1.  Оқытушылар мен оқушыларды шығармашылық ізденіске белсенді қатыстыру, сабақтарға педагогикалық, оның ішінде ақпараттық технологияларды енгізу.
  2.  Педагогикалық ойлаудың заманауи стилін дамыту, өздігінен білім алуға дайындықты қалыптастыру;
  3.  Өз білімдерін арттыру тақырыптары бойынша мұғалімдердің жұмысын жандандыру, озық педагогикалық тәжірибені тарату, мектеп мұғалімдерінің тәжірибесін қорыту.
  4.  Әдістемелік жұмыстың мазмұнын, әр түрлі инновациялық бағыттардағы мектеп әдістемелік   бірлестіктерінің қызметін, білім берудің өзекті мәселелеріне сәйкес  педагогикалық   кадрлардың біліктілігін арттыру мен аттестаттауды үйлестіру.
  5.  Пәндік олимпиадаларға, зияткерлік жарыстарға және ғылыми жобалар сайыстарына қатысуға бағытталған ынталы оқушылармен жұмысты жалғастыру.

Жұмыс түрлері

  • Мұғалімдер кеңесінің жұмысы;
  • Мектептің әдістемелік кеңесінің және әдістемелік бірлестіктердің жұмысы;
  • Мұғалімдердің  өз білімдерін жетілдіру тақырыптары бойынша жұмысы;
  • Пәндік  онкүндіктер, ашық сабақтар, семинарлар өткізу;
  • Озық   педагогикалық тәжірибені қорыту;
  • Педагог қызметкерлерінің аттестациясы;
  • Байқаулармен конференцияларға қатысу;
  • Мұғалімдерді   қайта даярлау курстары;
  • Консультациялар  мен сұхбаттар;
  • Қайта  оралған мұғалімдермен жұмыс

ӘК басшылыққа алған сапалы білім критерийлері:


Критерии

Көрсеткіштер

Білім сапасы

оқушылардың білім сапасы мемлекеттік білім стандартына сәйкестігі,пәндер бойынша дайындық сапасы,пәндік дағдылары,негізгі құзіреттіліктері,функционалдық сауаттылықты қалыптастыру

Ресурстармен жабдықтау

материалдық-техникалық базаның жай-күйі;бірыңғай ақпараттық-коммуникациялық кеңістіктегі желілік өзара әрекеттесу дейгейі

Оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының сапасы

пәндік бағыттар бойынша оқыту бағдарламаларының мазмұнының үздіксіздігі мен жүйелілігі,кадрлық және оқу-әдістемелерімен қамтамасыз ету жүйесінің болуы

Оқушы жетістігі

Оқушылардың әртүрлі деңгейдегі зияткерлік сайыстарға қатысу сапасы мен көрсеткіштері.Ғылыми жобалық іс-шараларға белсенді қатысуы

Педагогтардың кәсіби өсуі

мектептегі және аудандағы шығармашылық топтардың,бірлестіктердің жұмысына қатысу,авторлық бағдарламалар бойынша жұмыс;іс-тәжірбиелерін тарату;

IПедагогтармен жұмыс

  1. Сапалық құрам
  2. Мектептің педагогикалық ұжымының біліктілігін арттыру
  3. Педагогтарды аттестаттау

1.1 Сапалық құрам

 Мектеп ұжымында  47 мұғалім қызмет етеді.Оның ішінде 3-уі қоса атқарушы.

Жоғары біліммен-38 педагог. 78 %; 

Арнаулы орта біліммен– 9 педагог, 22%

Оның ішінде 2-уі магистр Молдасан А.А. – ағылшын тілі пәнінің және Ибраимова А.А. – биология пәнінің мұғалімдері

Білімі 

жоғары –38 (78%)

Арн.орта– 9 (22%)



Санаты

жоғарғы- 16

1 санат – 8

2 санат– 10

санатсыз– 13

Жаңа формат бойынш.санат

зерттеушілір – 16 (27%)

сарапшылар –  5 (9%)

Модератор -  10 (23%)


Магистрлар

2






Санаттар


Жоғарғы

Бірінші

Екінші

Санаты жоқ

2018-19 г 

15

9

12

6

2019-20 г

13

8

9

8

2020-21 г

17

10

12

10

2021-22 г

18

9

12

12

2022-2023

16

8

10

13


2018-2023 жылдар аралығындағы санат бойынша салыстырмалы мониторинг


 


Педагогикалық құрамның педагогикалық өтіліне сараптама:

Педагог-қызметкерлердің еңбек өтілі

 0 -3 жыл

 3- 10 жыл

 10-20 жыл

20-30 жыл

30 жылдан асқан

5-7 %

8-19%

10-20%

14-28%

12-24%


 











Барлық мұғалім

Жоғары білімді

%

Арнаулы орта білімді

%

47

38

78%

9

22%










1.2Мектептің педагогикалық ұжымының біліктілігін арттыру

Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыруды жүзеге асыру 2022-2023 оқу жылына арналған курстық жұмыс кестесіне сәйкес жүргізілді

Пән бойынша курстан төмендегі мұғалімдер өтті:

Мұғалімнің аты-жөні

Мерзімі

Курстың атауы

Өткен орны

1

Сидикова Рая Агиевна

17.10.2022

«Мектептегі математика сабағы:басымдықтар және жетілдіру стратегиялары» курсы

« Өрлеу» БАҰО»АҚ

2

Азизова Р.С.

10.05-19.05

«Химия пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту. 7-9 сыныптардың қиын тақырыптары»

« Өрлеу» БАҰО»АҚ

3

Оңласынова Дина Махамбетқызы

08.08.2022

27.08.2022

1 «Бастауыш мектептегі сабақ: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»

Біліктілігін арттыру бойынша 120 академиялық сағат көлемінде курстан өтті.

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Алматы қаласы

4

Ержан Айғаным


17.10-28.10.2022


«Жаһандық құзіреттіліктер»

« Өрлеу» БАҰО»АҚ

5

Жумагалиева Элвира Гайсиевна

07.12.2022

«Тиімді оқыту»

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Алматы қаласы

6

Тохтанова Рухия Махмутовна

26.10-04.11.2022

«Развитие предметных компетенций учителей географии по сложным темам 10-11 классов»

« Өрлеу» БАҰО»АҚ


1.3. Педагогтарды аттестаттау

2022-2023 оқу жылында мектебімізден педагог-зерттеушіні растауға Низамова Раушан Минуровна,Ниязова Гульинур Ильясовна,.Сатымбай Ақмарал Байдаулетовна,Педагог –модераторлыққа бастауыш сынып мұғалімі Иманова Анар Қолғанатовна,Ержан Айғаным,Хамитова Аида Анваровна,дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Кутимов Саид Ренатови,. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Юсупова Асиям Турсыновна,биология пәнінің мұғалімі Ибраимова Айжан Амангельдиевна,музыка пәнінің мұғалімі Бегова Айнаш Асылбековналардың портфолиолары жинақталып,өткізілді.


ІІ Әдістемелік кеңес пен мектеп әдістемелік бірлестіктерінің жұмысы

2.1Мектепте жұмысты жүргізу үшін 7 пән бірлестігі жұмыс істейді: орыс және ағылшын тілі (жетекшісі Худайкулова М.Л.), қазақ тілі (жетекшісі Батырханова Н.Ж.), орыс және қазақ тілдерінде оқытатын бастауыш сыныптар (жетекшілер:Ниязова Г.И., Иманова А.Қ.), гуманитарлық пәндер (жетекшісі Тохтанова Р.М..), МИФ (жетекшісі Сидикова Р.А.) еңбек өнері, музыка, дене шынықтыру (жетекшісі Сабирова Ж.Қ.)

Әр ӘБ жыл бойы өз жоспары бойынша жұмыс істеді. Әдістемелік бірлестіктер жұмысының негізгі міндеті – мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыруға көмектесу.


Әдістемелік бірлестіктердің қызметі мыналарға бағытталған:

1. Пән бойынша білім алушылардың білім, білік, дағдыларының сапасын және оқушылардың ғылыми, адамгершілік тәрбие деңгейін (сабаққа, сыныптан тыс жұмыстарға қатысу және талдау, оқу бағдарламаларының орындалуын тексеру) жағдайын зерттеу және талдау , пәннің білім беру мүмкіндіктерін пайдалану, бақылау жұмыстарын жүргізу және оларды талдау , дәптерді қарау, т.б.)

2. Мұғалімнің жұмыс жүйесін зерттеу (сабақ сапасы, сабаққа қойылатын заманауи талаптардың орындалуы, жоспарлаумен танысу, мұғалім қолданатын оқыту әдістерінің тиімділігі).

Оқу жылында ӘБ 5 отырыс өткізіліп, онда оқу жылының басталуы, оқу жүктемесінің бөлінуі, бірлестіктердегі мұғалімдердің жұмыс нәтижелері және олардың жетістіктері туралы мәселелер қаралды.Мектеп әдістемелік бірлестіктерінің отырыстарында келесі мәселелер талқыланды:

- оқу жылының жұмыс жоспарымен таныстыру;-

 -білім беру стандарттарымен жұмыс;

   -күнтізбелік және тақырыптық жоспарларды келісу;

- оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жұмысының әдістері;

- оқу-танымдық іс-әрекетке мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыс істеу әдістері;

   -аралық және қорытынды бақылаудың нысандары мен әдістері

Барлық әдістемелік бірлестіктерде онкүндіктер жақсы деңгейде өтті. ӘБ отырысында онкүндіктердің талдауы қаралды.Анықтамалар жасалып, ұсыныстар берілді:

1.Ашық сабақтар мен іс-шараларды өткізіуге жауапты пән мұғалімдерді өз іс-тәжірибелерін тарату бойынша сабақтарды әзірлеуге

2.Оқушыларды барлық іс-әрекетке белсендірек тартуы

3.Онкүндіктерде сабаққа өзара қатысуды белгілеу


Қорытынды:Мұғалімдер өзінің педагогикалық іс-әрекетінің жетістігіне өзіндік диагностика жүргізуі,жұмысындағы әлсіз тұстарды көруі керек.Бұл олардың өзін-өзі тәрбиелеу іс-әрекетін,жалпы оқу-тәрбие процесін дұрыс және тиімді құруға көмектеседі.Ал ӘБ басшылары әр мұғалімнің жетістіктері мен кемшіліктерін көрсете отырып,оның іс-әрекетін сауатты талдауы қажет.Әрдайым әдістемелік жұмыстар мұғалімнің шеберлігін арттыруға бағытталуда.



2.2Педагогикалық тәжірибені анықтау, жалпылау және тарату жұмыстары.

Аты-жөні

Атауы  (уақыты)

1

Ержан А.Оңласынова Д.М

«Инклюзивті оқыту-заман талабы» коучинг 27.01.2023

2

Ибраимова Айжан

«Мейоз.Мейоз бен метозды салыстыру»27.01.2023

3

Якубова Наилям

«Теңдеулерді пайдаланып,мәтіндік есептерді шығару» 27.01.2023

4

Хамитова Аида

«Вычесления.Обобщение». 27.01.2023

5

Улдақанова Толқын

«Есептер шығару.Сұйықтар мен газдардағы қысым.Паскаль заңы» 27.01.2023

6

Низамова Раушан

«Күй-қазақтың жан серігі,сырласы» 27.01.2023

7

Джаруллаева С.С

«Үздік түзету-дамыту бағдарламасы» 16.02 2023

8

Молдасан А.

Кахаров И.Т.

Аудандық байқау ағылшын тілі бойынша «Readingforpleasure»

9

Курбанова Р.В

Кахарова Н.А

«Педагогикалық тандем»әдістемелік жәрмеңкесі«Оқу үрдісі»бағытында ықшам сабақ

10

Саметова З.Т.

1.Семинар  в школе Аль-Фараби с участием специалистов ОПМПК 14.12.22

2.Участие в  районном семинаре «Обучение детей с Особыми Образовательными Потребностями. 

Тема: «Активные методы работы с учащимся по инклюзивному обучению». 21.12.22



Баспа басылымдары

Қараша айында «Білім көкжиегі» республикалық ғылыми-әдістемелік журналында 40 мұғалімнен құралған ұжым өз іс-тәжірибесін таратты. Сонымен қатар, мұғалімдер сабақ беру тәжірибесін әртүрлі сайттарда таратады: Multiurok.kz, Info-urok, Teacher KZ, Urokimatematiki/ru

Мұғалімдердің мадақтамалары

Аты-жөні

Атауы


Курбанова Р.В.

Областной конкурс «Отличник образования2023»- Орден «Ұстаз»

1

Кахарова Н. А.

1.Международный конкурс учителей по английскому языку «Кенгуру-Лингвист2023» Диплом 1 степени

2

Кахаров И.Т.

1.Международный конкурс учителей по английскому языку «Кенгуру-Лингвист2023» Диплом 1 степени

1.Районный конкурс по английскому языку «Readingforpleasure»

3

Худайкулова М.Л.

1.Smart Distance Olympiad  Диплом 3 степени

4

Молдасан А.А.

1.Международный конкурс учителей по английскому языку «Кенгуру-Лингвист2023» Диплом 1 степени

1.Районный конкурс по английскому языку «Readingforpleasure»

5

Сидикова  Р.А

«Алматы облыстық білім,ғылыми  және бютжеттік ұйымдар қызметкерлерінің  жергілікті кәсіподағы» -нан  Құрмет грамотасы, 

Талдықорған қ.2022ж,

6

Амзаева Р.С

Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі тарапынан Мадақтама,2022ж.


7

Сатымбай А.Б



Жемісті еңбегі үшін мадақтама облыстық.1.06.2023ж


8

Оңласынова Д.М.

Құрмет грамотасы шығармашылық жетістігі үшін 1.06.2023ж



9

Низамова Р.М.

«Көміртек ізін өлшеңіз» экологиялық білімберу жобасының аясында «Жер –біздің ортақ үйіміз» республикалық байқауына үлесін қосқан үшін Алғыс хатпен марапатталды.Қазан 2022ж

10

Жумагалиева Э.Г.

1.Қ.Р. Оқу –ағарту министрлігінің 2011 жылғы желтоқсандағы №514 бұйрығы «Makataev.Kz»-

Мұқағали әлемі порталы ұйымдастырған     Республикалық «Мақатаев оқулары» конкурсына жеңімпаз тәрбиелеп, белсенділік танытқаны үшін Алғыс хат пен     Құрмет Грамотасы. 10.10.2022

2. Құрмет грамотасы шығармашылық жетістігі үшін 1.06.2023ж

3.Алғыс хат «Еуразия жастар көшбасшыларының альянсы» шәкірт дайындағаны үшін Астана-2023 Сәуір



11

Юсупова  А.Т

Алғыс хат «Мың бала» республикалық зияткерлік орталығының ұйымдастырумен өткен 2022-2023 оқу жылының сәуір айындағы «Мақатаев оқулары» конкурсына шәкірт дайындағаны үшін Астана-2023 Сәуір



12

Батырханова Н.Ж.

Алғыс хат«Абайтану» олимпиадасына шәкірт дайындағаны үшін22.02.2023 № MJ-002162

13

Ниязова Г.И.

Благодарственное письмо. За активное участие в Республиканском конкурсе научных проектов «Лучшие школьники Казахстана -2023»  г.Астана  

14

Касымова Г.С.

Грамота за подготовку победителей и участников дистанционной  республиканской олимпиады (РЦДО)

15

Курбанова Ж.А

Алғыс хат«Абайтану» олимпиадасына шәкірт дайындағаны үшін 22.02.2023 № MJ-002162

16

Саметова З.Т.

1.Семинар  в школе Аль-Фараби с участием специалистов ОПМПК 14.12.22

2.Участие в  районном семинаре «Обучение детей с Особыми Образовательными Потребностями. 

Тема: «Активные методы работы с учащимся по инклюзивному обучению». 21.12.22

17

Тохтанова Р.М

Алматы облысының білім басқармасының Алғыс хаты1.06.2023ж


2.3 Жаңадан келген жас мамандармен жұмыс. Жас мұғалімдерге тәлімгерлерді анықтау.

Мектепте жас мұғалімдердің кәсіби бейімделуіне көмек көрсету, пәндерді оқытудың әдістемелік деңгейін көтеру, сыныптан тыс жұмыстарды өткізу, жас мамандардың шығармашылық өзін-өзі дамытуын ынталандыру мақсатында тәлімгерлік жұмыстары ұйымдастырылды.Жас мамандарға оқу сабақтарын бірлесіп әзірлеу, мұғалімнің сыныппен жұмысының әдістері мен тәсілдерін түзету, педагогикалық шеберлік сапасын арттыру бойынша ұсыныстар беріліп тұрақты түрде көмек көрсетілді. Тәлімгерлер мен директордың орынбасарлары сабаққа қатысты, кейіннен егжей-тегжейлі талдау, өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары бойынша әңгімелесу, тоқсан қорытындысы бойынша сұхбат (барысы, сапасы, бағдарламаның орындалуы) және т.б. әдістемелік көмектер көрсетті..Сондай-ақ сабақтарға дидактикалық материалды бірлесіп дайындау және іріктеу, тақырып бойынша сабақтардың жоспар-конспектісін жасау, сыныптан тыс жұмыстар, сыныптан тыс жұмыстар бойынша сабақтар; жас мамандардың мектепішілік іс-шараларға, семинарларға, кездесулерге қатысуы қадағаланды.

Жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді:

1. Мектеп құжаттамасы.

 2. Тәрбие процесін ұйымдастыру

 3. Жас мұғалімді әдістемелік қамтамасыз ету

4. Сабақта тәрбие жұмысын ұйымдастыру

 5.Жас мұғалімнің бейімделуінің психологиялық негіздері.

Оқу жылында жас мұғалімдер әртүрлі бағыттар бойынша біліктіліктерін арттырды:





Аты-жөні

Курстың атауы

Нусипалиева Ж.М.

«Дене шынықтыру педагогтарының кәсіби құзіреттілігі мен тәжірбиесін жетілдіру» 80 сағ.26.05.2023 ж.00010224

Аты-жөні

Жетістіктері

Нусипалиева Ж.М.

1.«Управление Алматинской области по физической культуре и спорту»  3 место по волейболу среди женщин                                      


III.Мектепішілік бақылау

Сапалы білім беруде, құжаттамалық қамтамасыз етуде, оқу үдерісін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуде, мектептегі оқу-тәрбие жұмысының және психологиялық қызметтің жай-күйіне бақылау жасалды.

Бақылау жоспарымониторинг және диагностика нәтижелерін ескере отырып, қажеттілігіне қарай түзетілді. Бақылау нәтижелері директордың оқу ісін басқару жөніндегі орынбасары Исмяков И.И. әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Бексултанова Ж.Н.,тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Низамова Р.М берген анықтамаларда,педагогикалық кеңестер мен директор жанындағы кеңесте талдау жасалып,көрсетілген. 

Оқушылардың білім деңгейін қадағалау үшін аралық бақылау жұмыстары жүргізіліп, пәндер бойынша мониторинг жасалды. Пәндер қорытындысы бойынша пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді:

1. Олқылықтарды жою және білім сапасын арттыру жұмыстарын жалғастыру

2. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты күшейту

3. Әр мұғалім тақырыптың меңгерілуін қадағалау

4. Бақылау бөлімдерінің нәтижелерін ата-аналардың назарына жеткізу


Жыл бойына сыныптағы мұғалімдер ҚМЖ-да көрсетілген олқылықтарды толтыру бойынша тапсырмаларға назар аударды. Жоғарыда айтылғандармен қатар жоспар бойынша мектепішілік бақылау жүргізілді.

Оқу жоспарлары мен бағдарламаларының орындалуын бақылау келесі аспектілерді қамтиды:

1. Оқу материалын тапсыру реттілігі және әрбір тақырыпты оқып-үйрену бағдарламасымен белгіленген сағаттар санын сақтау (материалдың өтуінің кестеге сәйкестігі).

2. Нақты өткізілген сабақтардың саны..

3.Қажетті минималды жиынтық жұмысты орындау.


Бақылау қорытындысы бойынша 2022-2023 оқу жылында оқу жоспарлары мен бағдарламалары толық орындалды, практикалық және зертханалық, жиынтық жұмыстары орындалды.

Бекітілген жоспарға сәйкес БЖБ және ТЖБ өткізіліп, әр мұғалім талдау жасап, жіберілген қателер бойынша жұмыс жүргізді. Материалды қиын деп тапқан оқушылар үшін мұғалімдер әр оқушымен жеке түзетіп отырды.


ІV. Оқушылармен жұмыс.

Жыл бойы мектеп оқушылары әртүрлі қашықтықтан өтетін халықаралық, республикалық зияткерлік ойындарға, жарыстарға, интернет олимпиадаларға, пәндік олимпиадаларға қатысып, жүлделі орындарға ие болып, 1,2,3 дәрежелі дипломдарға ие болды:

-Аудандық оқушылар арасындағы пәндік олимпиадалар бойынша:

Биология пәнінен 1-орын Кемелбек Мөлдір,орыс тілі пәнінен 1-орын Иминова Лаура,Курбанова Адиля,Қазақстан тарихы пәнінен1-орын Утрясов Муслим.

-«Менің шағын-Отаным» аудандық байқау 1-орын Насырова Ясмина;

-«Дарын» «Тарих Ата 2023» - 12 оқушы қатысып,1-орын 1,2-орын 10,3-орын 1 оқушы иеленді;

-Республикалық олимпиада«bilimkz» 1-орын 4 оқушы;

Қ.Р. Оқу –ағарту министрлігінің 2011 жылғы желтоқсандағы №514 бұйрығы «Makataev.Kz»-

Мұқағали әлемі порталы ұйымдастырған  Республикалық «Мақатаев оқулары» конкурсы жүлделі І орын-8 оқушы;

-«Абайтану» олимпиадасы. «Өлең сөздің патшасы сөз сарасы» номинациясы Бас жүлде-4 оқушы,1-орын 5-оқушы,2-орын 1-оқушы,3-орын 1-оқушы;

-«Балалар әлемі» жобасы шеңберінде өткізілген  балалар оқулары байқауының аудандық кезеңіне қатысып,  І,ІІ,ІІІ дәрежелі дипломмен 4-оқушы марапатталды;

-«Көміртек ізін өлшеңіз» экологиялық білімберу жобасының аясында «Жер –біздің ортақ үйіміз» республикалық байқауынан І,ІІ,ІІІ дәрежелі дипломмен 8-оқушы марапатталды;

-«Тарих және этномәдениеттану» бағыты бойынша «Қазақстанның ең үздік оқушылары – 2023» республикалық ғылыми жобалар байқауының жеңімпазы І дәрежелі дипломы Еркін Арна;

-Республикалық олимпиада«Ақбота» -24 оқушы марапатталды;

-«Русский медвежонок- 2022» - 10 оқушы

  -«British Bulldog»-17 оқушы;

-Аудандық «Пушкин оқулары»байқауында 9 сынып оқушылары 3-орын иеленді.

-Международная олимпиада  «Инфоурок»  – 25 оқушы

-Nio.kz. Республиканская национальная  Интернет олимпиада – 38 оқушы;

-«Кенгурёнок-2022»   - 10 оқушы;



2022-2023 оқу жылы ӘК SWOT-қорытындысы

Білім беру мен инновацияның сапасын арттырудың оқу-әдістемелік шарттары


Ішкі күшті жақтары

Ішкі әлсіз жақтары

Мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер(қауіптер)


Жұмыс істеу

– ӘК, ӘБ оқытушылары;

- шығармашылық бірлестіктер;

– сертификатталған мұғалімдердің желілік қоғамдастығы;

- тәлімгерлікті ұйымдастыру



-Педагогтардың озық іс-тәжірибесін республикалық деңгейде көрсетпеу.

- мұғалімдердің кәсіби шеберлік байқауларына, олимпиадаларға тиімсіз қатысуы;Мұғалімдердің өзін-өзі дамытуға ынталандыру деңгейінің жеткіліксіздігі

8-9 сыныптардағы білім көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика

– оқушылардың  ғылыми-зерттеу және жобалық әрекеттері бойынша жұмыс;

- дарынды балалармен жұмыс жүйесінің әлсіз болуы.

- пәндер бойынша облыстық олимпиада жеңімпаздарының болмауы

- авторлық бағдарламалар бойынша жұмыс;




-Педагогикалық тәжірибені анықтау, жалпылау және тарату жұмыстарына ынталандыру;

- Оқытуды ұйымдастыру тиімділігінің шартарын дамыту;

- Мұғалімдердің, ата-аналардың білім нәтижесіне қызығушылығын арттыру;

қорытынды аттестацияның оң нәтижелері

- Мұғалімдердің мектепішілік біліктілігін арттыру (коучинг).

- Мұғалімдердің түрлі деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға қатысуына мүмкіндіктер туғызу







Интернетті аралық аттестация мен тестілеу үшін білім көзі ретінде пайдалану;

- Оқушылардың оқуға деген ынтасының төмендеуі;


2023-2024 оқу жылына міндеттер:

1.Білім сапасын сақтау және жақсарту бойынша жұмысты жалғастыру

2. Мотивациясы жоғары оқушыларды қолдау мен жұмыс жүйесін дамыту және жетілдіру.

3. Білім берудің жетістігін, мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындығының деңгейін бақылау және диагностикалау жүйесін жетілдіру.

4. Білім сапасын арттыру үшін инновациялық технологияларды пайдалануды жалғастыру.

5. Студенттердің жобалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекеттері, сонымен қатар оқытушылардың авторлық жобалары бойынша жұмысты жандандыру.

6. Жас және жаңадан қабылданған мамандармен жұмысты әдістемелік қамтамасыз ету.

7. Бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ұстаздардың тәжірибесін тарату жұмыстарын жүйелендіру.